nyitólap
mailküldés
keresés
vissza a főoldalra
Ön jelenleg a Városlakóknak / Sport / Lábatlani Sirályok / Hírek / Tábor a Tiszán oldalon áll
Lábatlani Sirályok
Feliratkozás hírlevélre
Eseménynaptár
vissza
június 2020
előre
Tábor a Tiszán
A Sirályok hazatértek Szegedről. Beszámolók és képek a táborról.

Tiszán Sirályok?

Hú, ez aztán hirtelen elszaladt, már mögöttünk is Szeged!
Öt nap- gondoltam indulás előtt- 28 virgonc gyerekkel nem lesz sétagalopp! Bár tudtam, kitartó segítőink mindent megtesznek a gyerekek jó ellátásáért és a biztonságáért, mégis tartottam a szokatlan kihívástól.
Az indulás reggelén már itthon böngészték a kíváncsi jelentkezők táborunk házirendjét, és kételkedve nézték a napirendet a nyári szünethez szokott lurkók, nem elírás a 7.30-as ébresztő? Valóban hiba volt fél nyolcat írni, mert alkalmazkodva kedves vendéglátóink foglalkozásaihoz, már nyolckor kezdtünk edzeni délelőtt, így a korai ébresztő után már pereghetett is a reggeli torna. Gyors reggeli után irány a vízre! Ennyi mozgás után jól esett az ebéd a Kikőrössy Halászcsárdában! Aztán délután újabb két óra kajakozás, ami bizony megtette hatását, este vacsorát követően alig várta mindenki, hogy egy filmvetítés után magára húzhassa a sátor cipzárját.
Azért egy kisvonatos túrával megpróbáltuk az egyik csendes pihenőt megkurtítva Szeged látványosságaiból ízelítőt kapni, remélem, ez arra elég volt, hogy minden gyerek várja a következő Tisza- parti túrát.
Beszámolómból nem hagyhatom ki, hogy így a távolból köszönetet mondjak meghívóinknak, a Szegedi Vízisport Egyesület igazgatójának, Petrovics Kálmánnak és a kajakosok vezető edzőjének, Váradi Mártonnak. Olyan hajókat biztosítottak számunkra, melyekhez hasonlókra sok évig kell még spórolnunk a szerény költségvetésből! Persze Marci bácsi szakmai tanácsaival is segítette munkánkat, Szalai László alelnökünk még egy 20km-es távevezés edzésen is részt vehetett, csodálva az utánpótlás lányok kitartó munkáját.
De lám, egy kisüsti- akarom mondani kis esti - baráti beszélgetés alatt a nemzet büszkeségeit nevelő élsportoló gyár vezetői, a szegedi vízi sport élet krémje bevallotta, gyerekeik irigykedve néztek a lelkes lábatlaniakra: „ Hiszen ezeknek van sapkájuk!”. Persze a nevelők nem csak erre figyeltek fel csapatunknál. Összetartásunkat, lelkesedésünket csodálták és irigyelték- én abban bízom, így épül egy igazi csapat!
A táborozók nevében köszönöm a segítő egyesületi tagok és a kísérő szülők aktív közreműködését, és a ZS Autócentrum támogatását.
Bízom benne, hogy jövőre mi fogadhatunk egy vidám szegedi csapatot legalább akkora vendégszeretettel, amiben mi részesülhettünk a Tiszánál.

Baráti üdvözlettel: Sujbert Levente

Résztvevők véleményei:

Kajak-kenu edzőtábor Szegeden

2008. 07. 07. kajak-kenu edzőtáborba utaztunk Szegedre a Tisza partjára. Az Arany János iskolánál volt a gyülekező reggel 7-től. Az összegyűlt gyerekek, felnőttek egyaránt izgatottan néztek elébe az elkövetkező öt napnak. A sok fiatal sirálylány és sirályfiú mellett edzőink és segítő szülők jöttek velünk.
Megérkezésünk után finom ebéddel vártak bennünket, utána álltunk neki a sátrak felállításának, amelyekben az elkövetkező napjainkat töltöttük. Reggel 1/2 8-kor volt az ébresztő, majd reggeli torna és reggeli következett. Délelőttök és délutánok edzésekkel teltek, közben azért volt idő játékokra, bezélgetésekre is. Esténként még egy filmvetítésre is sikerült sort keríteni.
A tábor jó hangulatban telt el, nagyon jól éreztük magunkat és új gazdag élményekkel tértünk haza a Tisza partjáról.
Köszönjük edzőinknek és a szülőknek ezt a kellemes 5 napot!
Reméljük jövőre is itt edzőtáborozik a csapat!

Király Lili

2008.07.7-én a Lábatlani Sirályok SE számos tagja már alig várta, hogy elindulhasson Szegedre az edzőtáborba, ahol rengeteg új élmény várta a csapatot.
Hosszú és kimerítő volt az út, de mikor odaértünk mindenki vagy a sátrakat akarta felállítani, vagy máris vízre szeretett volna szállni. Erre később esély is adódott. Miután felállítottuk a sátrakat mentünk is kajakozni.
Jobbnál-jobb kajakokat láttunk, és a táj is igazán gyönyörű volt. A nap végén alkalom adódott vetítésre is.
A Szegediek is igazán barátságosak voltak. Panaszkodni sem volt okunk, mert az idő is kifogástalan volt. Bár az első éjszakánk elég viharos volt, de ez nem tántorított el mindek semmitől.
Néhányunknak még az is megadatott, hogy vízisíelhessen.
Sajnos elérkezett az utolsó nap, és fájó szívvel néztük magunk mögé, hogy el kellett hagynunk azt a csodálatos helyet. Rengeteg élménnyel és edzettséggel lettünk gazdagabbak. A hazaút meg már nem is tűnt olyan hosszúnak az ott eltöltött idő miatt.
Az edzőink és kísérőink is nagyon kitettek magukért, hogy nekünk jobb legyen és nagyon jól érezzük magunkat ez alatt a kis idő alatt.
Ezt társaimmal mindannyian nagyon szépen köszönjük nekik! Reméljük, hogy jövőre is lesz ilyen csodálatos hétben részünk.

Sirályi Üdvözlettel: Pintér Róbert

[ 2008.07.24. ]
MEGOSZTÁS:

A törlés használata

A hozzászólás végén látható egy új gomb, mellyel a fórum önmoderálását szeretnénk segíteni. A moderálandó hozzászólás betűszíne pirosra vált a gombra kattintás előtt.

A törlés gomb segítségével bárki sértőnek jelölhet egy hozzászólást. A sértőnek jelölt hozzászólások kisebb betűvel látszanak, és halvány piros a hátterük. Ha egy hozzászólásra 4 törlési igény érkezik eltérő IP címekről, az automatikusan lekerül az oldalról, azaz moderálásra kerül. A gomb után látható számok az eddigi törlési igények számát mutatják a moderálási limithez képest.