nyitólap
webtérkép
mailküldés
keresés
vissza a főoldalra
Ön jelenleg a Városlakóknak / Aktualitások / Sport hírek / Pihe újra a pályán oldalon áll
Városlakóknak
Feliratkozás hírlevélre
Eseménynaptár
vissza
november 2020
előre
Pihe újra a pályán
Riport
Szia! Miért nem láttuk már olyan régóta a neved a nevezési listán?

- Hát igen ennek elég sok oka van, miután Melivel és az Integrával befejeztünk egy csodálatos és eredményes 2006-os Rally 2-es évet jött egy még csodálatosabb 2007 és 2008! Kedvesemmel (Henikével) elkezdtünk építkezni. Na ez vitt mindent… A drága Honda kocsi eladásra került és szép lassan kezdtem távolodni a rally-tól. Bár ez közel 10 év után már elég nehéz, de mégis. Aztán történt, hogy Fabinyi Béla a Master Cars tulajdonosa Borsi Gergővel közösen megkeresett, hogy a távozó csapatvezető helyett bevállalnám e a csapat irányítását. Szerencsém volt egy kicsit, mert Maricsek Miki a csapat akkori vezetője nagyon közvetlen és rendes volt elmesélte a dolgok sötét és világosabb oldalát. Ráadásul még a távozása után is segítette munkámat, melyet ezúton is köszönök Neki! Örököltem rengeteg szép versenykocsit egy kultúrált műhelyt és egy pár zabolálatlan csikót és "csődőrt" a szerelők személyében és Ágicát a csapat pótmamáját! Természetesen rengeteg idő, foglalkozás és átrágott nézeteltérések után így közel 8 hónap távlatából elmondhatom: KOMOLY CSAPAT LETT! Jönnek az új bérlőink, működik a marketing, alakul az új műhelyünk mely ember barátibb és jobb lesz, mint a régi volt így végre lesz lehetőségünk a szurkolók fogadására is. Vannak csodálatos Tündérkéim: Lacipapa, Bandika, Berkóbá, Fazi, Norbi és nem utolsó sorban Visiati! Most azért dolgozom, ami régebben hobbim volt hát kell ennél több?!

A privát munkád is szerves része a rallynak, a Master Cars csapatvezetőjeként nem nehéz megállni, hogy volán mögé ülj?

- Hát ez egy igazán jó kérdés! Nagyon nehéz! Rengeteg kocsit kipróbálok, szinte mentem a teljes flottával több kilométert mivel a javítások utáni kipróbálásuk nagy része az én feladatom de tudod azért az, mégsem a Tied bár a javításoknál, teszteknél mindig úgy tekintem Őket, de nagyon hiányzik az Integra. Sok versenykocsiról beszélünk két Evo 6, egy Evo 9, öt Renault Clio Ragnotti, Subaru, Ignis tehát tényleg egy nagy csapat több mint tíz versenykocsival. Jelenleg mennek R1, R2, RTE, Tódori Tibi és Tibibá versenyein és a Tamási Motorsport versenyein is a kocsik. Vannak külsős szerelőink, akik a versenyekre jönnek velünk és van egy imádott szakácsunk Németh Bazsi aki, mindig elveszi az étvágyunkat.
Azért ez mögött már tényleg komoly logisztika, odafigyelés, megjelenés és szakértelem is kell mind a fiúk mind a vezetőség részéről, mert egy bérlőt csak egyszer lehet rosszul kiszolgálni, és többet nem látjuk. Most a flotta 60-70% már bérbe van adva és a többire is, vannak biztató tárgyalások. Lassan Veszprém Rally elvileg megy öt autónk, aztán van egy kis szünetünk. Aztán nyaralás... Ezért most elcsábultam egy kicsit és ezt most Fabinyi Bélának köszönhetem!!! Lehetőséget adott, hogy az Esztergom Rallyt a Mitsubishi Evo IX-el teljesíthetjük.

Miért épp Esztergom? :)

- Lábatlani vagyok születésem óta, ezért a szponzorok, barátok, kötelezővé teszik az indulást. Ráadásul ezzel az autóval nem is lehetett volna ezt az ajánlatot kihagyni. Ilyen csak a mesében van meg a Bélánál! A srácok megígérték hogy jönnek szerelni csak a Fater pálinkája, legyen elég!

Ha jól tudom nem a megszokott navigátorod, ül majd a J1-ben! Miért?

- Igen, jól tudod! Hatalmas és csodálatos Jordan fog navigálni és figyelni az időket, mert azért azt nézzük! Már tapasztalt navigátornak számít, mert ha jól tudom ment két versenyt, ha minden igaz jövőre navigálni fog valami Lőbnek ezért ezt felkészülésnek szánja!!! :) Kíváncsian várom, hogy most milyen képeket készít majd a nézőkről a kocsiban ülve! Egy teszt alkalmával beült mellém és nagyon tetszett Neki is és Nekem is! Szombathelyen mondtam Neki, ha még egyszer megpróbál lefényképezni, leviszem Lábatlan - Bajnán. Szerinted fényképezett még? Nagyon készülünk, ha minden igaz van már belsőkameránk, matricáink, benzinünk, gumink és temérdek jókedv. Ami nincs az egy komplett váltó és osztomű a 9-es alá, mivel az Szombathelyen felrobbant. Talán ezt a "kis" akadályt is elhárítjuk, aztán rajtolunk. Ha mégsem majd Jordan tolja végig a gyorsokon én, pedig természetesen fékezem majd, mert különben is félünk a sebességtől.

Folytatás?

- Hát erről korai még beszélni, ha kész az építkezés és a Master Cars mellett még lenne időm menni biztos, kipróbálnék végre egy első osztályos futamot akár melyik csoportban de, idén talán még összejöhet egy másodosztályos futam és a Mikulás rally. Most csak Esztergomra koncentrálunk.

Támogatók?

- Henike, aki nélkül mindez nem sikerülhetett volna, Master Cars Kft, Piszkenet Kft, Calmit Hungária Kft, Szakácsunk Németh Balázs, Borsi Gergő, Tóth Tamás, és azok, akik még nem is tudják...

A riport után Jordan-t is megkérdeztem!
Szia! Jól hallom, hogy kipróbálod magad a J1-ben?

- Szia! Igen, de nem ez lesz az első! Pár évvel ezelőtt Nagy Imre „ÁCI” felkért, hogy üljek be mellé egy havas versenyre, ami igazából jég rallyra hasonlított! Érdekes dolog volt, mert autóban nem tudok olvasni, de a versenyen semmi bajom sem volt! Nagyon élveztem, és csak hozzá teszem, mi nyertünk! A Szombathely Rally előtti Master Cars teszten ültem először Pihe mellett, és nagyon jó volt! A teszt után Pihe megemlítette, hogy szeretne menni az esztergomi túrán egy Clioval, és ha van kedvem, beülhetek mellé! Én elsőre igent mondtam, aztán tegnap hívott, hogy akkor megyek-e, és elmondta, hogy a Clioból EVO IX lett! Igaz csak előfutunk, de biztosan élvezni fogom!

Mint minden, a versenyzés is pénzbe kerül! Kik teszik lehetővé a versenyzésed?

- Hát igen! Pihe említette, hogy hoznom kellene egy kisebb összeget! Nem sokáig gondolkodtam, a főnökömhöz fordultam, elmondtam neki a történetet, és Ő már kérdezte is, hogy mennyire van szükségem! Sikerült megegyeznünk, és nagyon hálás vagyok, leszek érte! Amúgy egy CNC lemezmegmunkáló cégről van szó, ahol megfordult már rally és tereprally versenyző, továbbá autóépítő csapatok is! A cég neve Melior Laser! További köszönet a PRO CAM-nek, hiszen a belső kamerát is kedvezménnyel kapjuk! … és ha már itt tartunk, akkor azt is elmondanám, hogy lesz sajtófőnökünk, fotósunk, és ha a költségek engedik videósunk is, mint a „nagyoknak”!

Mi történik, ha jól sikerül és lesz további felkérés? Hogyan tudod a fotózást háttérbe szorítani?

- Nem hinném, hogy olyan sűrűn előfordulna ilyen, bár biztosan sikerülne a két dolgot kompenzálni! Duen-nek is sikerült anno, én is megpróbálkoznék vele! Be kell vallanom, idén még nem voltam túra versenyen, kicsit fáj is emiatt az arcom! Mindig volt dolgom, soha nem jött össze, de szerencsére a Rallyheart.hu csapatából mindig eljutott valaki és az oldal nem maradt fotó és videó nélkül! Az esztergomi futam lett volna az első ahol, mint fotós részt veszek, de most inkább navigálok!

Köszönöm!

Babszi


[ 2008.07.02. ]
MEGOSZTÁS:

A törlés használata

A hozzászólás végén látható egy új gomb, mellyel a fórum önmoderálását szeretnénk segíteni. A moderálandó hozzászólás betűszíne pirosra vált a gombra kattintás előtt.

A törlés gomb segítségével bárki sértőnek jelölhet egy hozzászólást. A sértőnek jelölt hozzászólások kisebb betűvel látszanak, és halvány piros a hátterük. Ha egy hozzászólásra 4 törlési igény érkezik eltérő IP címekről, az automatikusan lekerül az oldalról, azaz moderálásra kerül. A gomb után látható számok az eddigi törlési igények számát mutatják a moderálási limithez képest.


Hozzászólások

Nincsenek még hozzászólások!
Kapcsolódó képek
-