nyitólap
mailküldés
keresés
vissza a főoldalra
Ön jelenleg a Városlakóknak / Aktualitások / Oktatási hírek / Londonban jártunk oldalon áll
Városlakóknak
Feliratkozás hírlevélre
Eseménynaptár
vissza
június 2020
előre
Londonban jártunk
2003. március 15-én délelőtt fél 10-kor kis csapatunk útnak indult, hogy felfedezzük Nagy – Britannia fővárosát, Londont. Ezen a szombati napon több száz kilométert utaztunk, míg elértünk a németországi szálláshelyünkre, Koblenz-be. Másnap innen indultunk tovább a franciaországi Calais felé, hogy a Csalagúton átkeljünk a La Manche – Csatorna alatt. A délutáni órákban megérkeztünk a Nagy – Britanniában található Doverbe, ahonnan első utunk Charles Dickens szülővárosába, Rochester-be vezetett. Innen indultunk tovább London egyik külvárosi negyedébe, ahol vendéglátó családjaink már izgatottan vártak. Hétfőn délelőtt bejártuk London belvárosának talán legszebb részeit. Sétáltunk a Westminster hídon, ahonnan láthattuk a brit parlament épületét a Big Ben-nel együtt. Jártunk a St. James’s Park-ban, láttuk a királynő lakhelyét, a Buckingham Palace-t és bejártuk a Trafalgar Square-t is. Délután a British Museum páratlan egyiptomi gyűjteményével ismerkedtünk meg. Utazásunk negyedik napján Greenwichben jártunk, ahol megtekintettük a Cutty Sark nevű vitorlást, ellátogattunk a Csillagászati Múzeumba, és megnéztük a 0 szélességi foknak emelt műemléket is. Délután több érdekes kiállítás mellett a koronázási ékszereket tekintettük meg a Tower of Londonban. A nap befejezéseként a London Eye-ból, 135 méter magasból, csodálhattuk meg Londont. Az utolsó Londonban töltött napunkon délelőtt a Natural History Museum csodálatos kiállításaival ismerkedtünk, majd délután London egyik legnépszerűbb múzeumába, a Madame Tussand’s panoptikumba látogattunk el. A kiállítás megtekintése után egy kis könnyed séta, nézelődés és vásárolgatás következett az Oxford Streeten. Március 20-án búcsút vettünk Londontól és Canterbury-be mentünk városnézésre és a Canterbury Katedrális megcsodálására. A délutáni órákban komppal elhagytuk Nagy – Britanniát, a gyönyörű doveri fehérsziklákkal együtt. Ezután közel egy napos non-stop utazás következett péntek délig, a hazaérkezésünkig. Ezt a csodálatos utazást biztosan nem fogjuk elfelejteni. Ezúton is szeretnénk megköszönni a Polgármesteri Hivatal támogatását és Darányiné Csonka Valéria szervezéssel való fáradozásait
[ 2003.04.23. ]
MEGOSZTÁS:

A törlés használata

A hozzászólás végén látható egy új gomb, mellyel a fórum önmoderálását szeretnénk segíteni. A moderálandó hozzászólás betűszíne pirosra vált a gombra kattintás előtt.

A törlés gomb segítségével bárki sértőnek jelölhet egy hozzászólást. A sértőnek jelölt hozzászólások kisebb betűvel látszanak, és halvány piros a hátterük. Ha egy hozzászólásra 4 törlési igény érkezik eltérő IP címekről, az automatikusan lekerül az oldalról, azaz moderálásra kerül. A gomb után látható számok az eddigi törlési igények számát mutatják a moderálási limithez képest.